Informatyk

POWIATOWY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ POSZUKUJE kandydatów/kandydatek na stanowisko: INFORMATYK

Miejsce pracy: Dział Informatyki, Kontraktowania, Weryfikacji Świadczeń Medycznych i Statystyki Medycznej 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40,

Zakres obowiązków

  • zapewnienie sprawności działania sprzętu komputerowego podlegającego IT,
  • prowadzenie konserwacji, diagnostyki i podstawowych napraw systemów informatycznych,
  • prowadzenie szkoleń i zapewnienie pomocy użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i urządzeń komputerowych,
  • utrzymywanie w sprawności, konfiguracja sieci LAN/WAN/WLAN,
  • nadzór i administracja nad serwerami Windows i Linux,
  • nadzór i administracja nad bazami Oracle, MS SQL,
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa,
  • planowanie zapotrzebowania na sprzęt i części niezbędne do sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych,
  • podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności i jakości pracy,
  • ewidencjonowanie, inwentaryzowanie sprzętu komputerowego, oprogramowania,
  • analiza logów systemowych, monitorowanie zdarzeń i alarmów,
  • nadzór i administracja szpitalnych systemów HIS.

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie o profilu informatycznym,
  • min. roczny staż pracy na stanowisku informatyka,
  • praktyczna wiedza z zakresu konfiguracji sprzętu komputerowego oraz zarządzania licencjami,
  • podstawowa znajomość języka SQL-baza danych Oracle,
  • znajomość w stopniu podstawowym: MS SQL, Środowisko Linux, Windows, Windows Server,
  • znajomość w stopniu dobrym desktopowych systemów operacyjnych –Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows 11
  • znajomość instalacji / konfiguracji usług www/ftp,
  • umiejętność budowy, administrowania i serwisowania sieci LAN, konfiguracji urządzeń aktywnych, okablowania,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej,
  • dokładność i terminowość,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Dodatkowymi atutami będą

  • znajomość sieci VPN,
  • znajomość oprogramowania Mediqus,
  • znajomość konfiguracji sprzętu Stormshield,
  • znajomość systemów tworzenia kopii zapasowych.

Oferujemy

  • umowa o pracę.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne do ubiegania się o zatrudnienie

  • list motywacyjny,
  • życiorys/C.V.,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego,
  • ewentualne kopie zaświadczeń odbytych kursów,
  • prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.”

Data składania ofert:
17.06.2022r.

Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź – w godzinach: od 7:25 do 15:00, od poniedziałku do piątku lub przesłać na adres jak wyżej, bądź drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pzzoz.bedzin.pl

WRACAJ DO OGŁOSZEŃ O PRACE

Accessibility Toolbar