Księgowy
POWIATOWY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ POSZUKUJE kandydatów/kandydatek na stanowisko: KSIĘGOWY
Miejsce pracy: Dział Finansowo-Księgowy, 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40
Zakres obowiązków
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
- aktywny udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych według określonych standardów.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba, że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków księgowego;
- zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- brak wyroku za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
Wymagania dotyczące wykształcenia:
- wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość) i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, w tym mile widziane w szpitalu;
Wymagania kompetencyjne:
- doświadczenie w pracy w księgowości w zakresie prowadzenia pełnej księgowości w tym rozliczeń podatkowych w podmiotach leczniczych oraz rozliczeń w zakresie kosztów podmiotu leczniczego,
- znajomość przepisów w zakresie rachunkowości i podatków (CIT, VAT) w stopniu pozwalającym na samodzielną pracę
- znajomość regulacji prawnych w zakresie:
- administracji samorządowej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- sprawozdawczości budżetowej,
- prawa podatkowego (w tym podatku VAT),
- przepisów dotyczących zasad wykorzystania środków unijnych;
- znajomość programów finansowo-księgowych:
- znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej:
- umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów;
Wymagania dodatkowe:
- kursy doskonalące;
- znajomość zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem;
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność współpracy w zespole;
- odporność na stres;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista;
- sumienność, zaangażowanie,
- rzetelność, kreatywność.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilną pracę w zespole wykwalifikowanych specjalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne do ubiegania się o zatrudnienie
- CV
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego,
- ewentualne kopie zaświadczeń odbytych kursów,
- prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.”
Data składania ofert:
23.09.2022r.
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź – w godzinach: od 7:25 do 15:00, od poniedziałku do piątku lub przesłać na adres jak wyżej, bądź drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pzzoz.bedzin.pl
WRACAJ DO OGŁOSZEŃ O PRACE